یکشنبه چهارم فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰:۱:۵ قبل از ظهر

اخبار صنعت خودروسازی ایران

دلالان صنعت خودرو 9 هزار میلیارد تومان سود کسب کردند/ قیمت گذاری دستوری مهمترین مشکل صنعت خودروسازی در ایران است!

در ایران صنعت خودروسازی با مشکلات فراوانی در حال فعالیت بوده که مهمترین آن قیمت گذاری دستوری است. این نوع قیمت گذاری هم بر روی رقابت و هم کیفیت محصولات تاثیرگذار است، بنابراین حذف قیمت گذاری و بازگشت قیمت به بازار اولین قدم دراصلاح وضعیت خودروسازان است.

خبرنگار «نود اقتصادی» کسب اطلاع کرد؛
حضور همزمان معاون وزیر صنعت در هیات مدیره چند شرکت ایران خودرو!/ آیا با این وضعیت او می‌تواند منافع مصرف کننده را پیش ببرد؟

چرا باید سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت صنعت در دو شرکت مهم ایران خودرو عضو باشد، سوالی است که باید مدیریت ایران خودرو به آن پاسخ دهد.

خبرنگار «نود اقتصادی» کسب اطلاع کرد؛
زیان انباشته زامیاد 170 درصد بالا رفت/ کاهش 30 درصدی فروش خودروسازی زامیاد/ هزینه‌های مالی زامیاد 20 درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت زامیاد گفته است که عدم تامین به موقع مواد اولیه از سوی تامین کنندگان داخلی از یکسو و محدودیت‌های تامین قطعات وارداتی در خصوص محصولات سنگین و نیمه سنگین خود عامل مهمی در عدم تحقق پیش بینی تولید بوده است.

کنترل کیفی خودروسازان رضایت بخش نیست/ برخی خودروسازان از قطعات بی کیفیت استفاده می کنند

نیره پیروزبخت افزود: مطابق مصوبه شورای سیاستگذاری خودرو، واحدهای خودروسازی باید از قطعات استاندارد در تولید و مونتاژ خودروها استفاده کنند.

2 ستاره بودن 53 درصد خودروهای کشور، راضی کننده نیست/ در مقابل خودروسازان خواهم ایستاد

محمد شریعتمداری، با اشاره به اختصاص320 هزار میلیارد ریال برای نوسازی صنایع کشور، ابراز امیدواری کرد که خودروسازان، به ویژه صنعت قطعه‌سازی از این فرصت استفاده کند.

عطا بهرامی تحلیلگر مسائل اقتصادی در گفتگو با «نود اقتصادی»:
مسکن به عنوان موتور محرک تولید شش سال است که خوابیده

نظام بانکی در خدمت تولید نیست/ تعدد بخشنامه ها صادرکنندگان را گیج کرده/ موتور محرک تولید یعنی بخش مسکن، در شش سال اخیر خوابیده است


پربیننده