پنج شنبه بیست و هشتم شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۸:۴۸ بعد از ظهر

اخبار راه آهن

کدام نهادها کمترین مشارکت را در شفافیت داشته‌اند؟ + جدول

براساس آمارهای "سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات" شرکت راه‌آهن، کمیته امداد، معاونت حقوقی رئیس‌جمهور، سازمان توسعه و تجارت، شهرداری‌های کرج و خراسان رضوی بدترین عملکرد را در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات داشته‌اند.

پرداخت اقساط ارزی قرارداد خرید واگن از روسیه به تاخیر خورد!

نوراله بیراوند ادامه داد: ارزش بسته مالی دولت برای برای نوسازی و توسعه ناوگان ریلی 1973 میلیارد تومان است که در حال حاضر بانک ایران و ونزوئلا با پرداخت 75 میلیارد تومان از این تسهیلات، موافقت کرده است.

۲۷۰ واگن مسافری در انتظار بازسازی است

محمد رجبی با بیان اینکه هزینه بازسازی هر واگن قطار حداقل ۱.۳ میلیارد تومان است، گفت: در صورتی که بخواهیم امسال ۲۷۰ واگن را بازسازی کنیم باید ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه پرداخت کنیم که این میزان برای شرکت‌های حمل و نقلی بسیار سنگین است.

6 هزار واگن باری با مشارکت روسها در کشور تولید می شود

حسین یعاشوری یادآورشد:در 2 سال گذشته بیش از 130 واگن مسافری وارد ناوگان ریلی شده است؛ ضمن اینکه سال گذشته 2 رام قطار ریل باس که در داخل کشور تولید شده وارد ناوگان شد و سه رام قطار ریل باس دیگر در چند ماه آینده وارد ناوگان ریلی کشور می شود.

حضور مدیران دولتی آسیب زیادی را به صنعت حمل ‌و نقل ریلی وارد کرده

سعید محمدزاده افزود: بر اساس تمام گزارش‌ها مستند، در طی 4 سال گذشته درآمد راه‌آهن ثابت مانده و هزینه‌های راه‌آهن بر اساس قوانین کشوری سالی 19.4 درصد افزایش‌ یافته است.

بررسی خبرنگار «نود اقتصادی» نشان می‌دهد
عجایب شرکت بیمه دولتی که ۳۳ درصد بازار بیمه را در دست دارد


خبرنگار «نود اقتصادی» کسب اطلاع کرد؛
۸۱ درصد صادرات غیرنفتی ایران به ژاپن میعانات گازی است!
۲.۵ سال از نامه اقتصاددانان در حمایت از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری می‌گذرد، آیا حامیان ۹۶ روحانی پشیمانند؟ (۵)
اگر به ۲ سال قبل برگردم دیگر از روحانی حمایت نمی‌کنم/ با تورم افسارگسیخته چگونه میتوان از دولت روحانی حمایت کرد؟
محمود جامساز تحلیلگر مسائل اقتصادی مطرح کرد:
نقش عوامل داخلی در بازار ارز بیشتر از خارجی است/ بانک مرکزی دقیقا نمی‌داند که بخش عظیم نقدینگی کجاست؟!

پربیننده